درباره بهداد شیمی ایرانیان

شرکت بهداد شیمی ایرانیان (سهامی خاص) با چشم انداز تبدیل شدن به برترین تولیدکننده انواع شوینده های خانگی ، البسه ، بهداشت فردی و کودک و انواع محصولات آرایشی ، بهداشتی و سلولزی و همچنین مواد اولیه صنایع شیمیایی پا به عرصه طراحی و تولید نهاده و در سالهای اخیر با اتکا به توانایی پرسنل متخصص ، همکاری کارشناسان خبره و فناوری های روز دنیا انواع سورفکتانتها ، بیلدر ها ، اسانس های آرایشی ، بهداشتی را مطابق با استانداردهای نوین و کیفیتی برتر تامین نموده است.
کارخانه شرکت بهداد شیمی ایرانیان (سهامی خاص) با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی با ظرفیت تولید 20 هزار کارتن در روز در شهرک صنعتی حیدریه بنا نهاده شده است. این کارخانه شامل واحدهای مدیریت کارخانه، معاونت کارخانه، منابع انسانی، واحد مالی، واحد تولید، واحد انبار، واحد کنترل کیفیت (آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی)، واحد برنامه‌ریزی، واحد HSE، واحد فنی، ساخت و تدارکات است.
محصولات شرکت بهداد شیمی ایرانیان در بخش شوینده در حوزه بهداشت فردی یا همان Personal Care انواع مایع های دستشویی با استفاده از عصاره گیاهی ترکیبی و با داشتن خاصیت ضد حساسیت در بسته بندی های بسیار شکیل، انواع صابون دستشویی با استفاده از روغن های گیاهی و رایحه های مطبوع و همچنین انواع شامپو بدن و شامپو های تخصصی گیاهی با برند اختصاصی Pamo Soft طراحی و تولید نموده است. همچنین در این بخش بصورت اختصاصی جهت بهداشت دهان یا همان Oral Care با رعایت تمامی الزامات کیفیت، ایمنی، بهداشت و  GMPهای مرتبط مطابق با الزامات مقررات اتحادیه اروپا ۱۹۳۵/۲۰۰۴‎ EG انواع خمیر دندان، دهان شوی، مسواک برای بزرگسالان و کودکان و نخ دندان با برند اختصاصی Pamodent تولید نموده است. در گروه شوینده های بهداشت خانه برند پامو با برند اختصاصی Pamo Home در گروه شوینده های البسه انواع پودر های رختشویی و لباسشویی بصورت جعبه و مولتی پک با استفاده از فرمولاسیون بروز و رایحه هایی با ماندگاری طولانی و همچنین انواع مایع لباسشویی جنرال (چند کاره)، مشکین شوی و کودک با خاصیت ضد حساسیت و رایحه مطبوع با ماندگاری طولانی در بسته بندی های زیبا تولید نموده است. در بخش شوینده های خانگی در حوزه پاک کننده های سطوح یا همان Surface Cleaner انواع اسپری های پاک کننده شیشه، چند منظوره، اجاق گاز و فر (آشپزخانه)، شیر آلات با خاصیت ضد حساسیت و با رایحه مطبوع و با کارایی و اثرگذاری بالای محصول به دلیل خاص بودن فرمولاسیون آن و همچنین انواع سفید کننده رقیق/ غلیظ، جرمگیر رقیق/ غلیظ و لوله بازکن رقیق/ غلیظ تولید نموده است.
مایع ظرفشویی در گروه شوینده های خانگی قرار می گیرند اما برند پامو به دلیل حساسیت ویژه به فرمولاسیون این محصول و سازگاری بسیار بالا با پوست دست و داشتن خاصیت ضد حساسیت، طراحی و تولید این محصول را در گروه بهداشت شخصی به دلیل رعایت الزامات تولید محصولات بهداشت شخصی با برند اختصاصی Pamo Soft تولید نموده است. استفاده از عصاره های گیاهی ترکیبی برای اولین بار در ایران همانند زنجبیل و لیمو، انار و کرن بری و همچنین اوکالیپتوس و آویشن باعث خاصیت از بین برندگی بوی نامطبوع ذرات غذای بجا مانده بر روی سطوح غذاخوری شده است و همچنین فرمولاسیون کنستانتره این محصول غلظت و صرفه اقتصادی در هنگام مصرف برای خانواده به ارمغان می آورد.
گروه محصولات سلولزی در حوزه انواع دستمال های کاغذی با استفاده از طرح های کلاسیک، مینیمال و تلفیق با طرح های سنتی و ملی ایران زمین و سافت پک مناسب تمامی سنین مخصوصا نسل جوان، دستمال حواله و توالت در بسته بندی های متنوع، دستمال های جیبی و پذیرایی با طرح های جذاب و نیز در حوزه انواع نوارهای بهداشتی بصورت کلاسیک و ایرلید در قالب برند اختصاصی و زیر گروه برند پامو با نام Pamopad بصورت اتوماتیک و بدون دخالت دست با استفاده از مرغوب ترین تیشو و الیاف های خارجی تولید نموده است. در حوزه کودک برند پامو در زیر گروه برند خود با برند اختصاصی Pamo Baby انواع پوشک ساده و کامل با دستگاه های بروز و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین انواع شامپو کودکان را تولید نموده است.
برند پامو در بخش محصولات پلیمری انواع محصولات در گروه انواع دستکش، کیسه فریزر، کیسه زباله و انواع سفره های یکبار مصرف با برند اختصاصی Pamo Plust طراحی و تولید نموده است.

شرکت بهداد شیمی ایرانیان (سهامی خاص) با اهداف زیر گام در مسیر جهانی شدن نهاده است

  • ارتقا سطح سلامت فردی، خانواده و جامعه
  • ایجاد آسایش و رفاه مصرف کنند گان
  • کاهش آلودگی های زیست محیطی
  • تحقیق، توسعه و تولید محصولات با استانداردهای روز دنیا